Špenátové halušky s bryndzou


Špenát aj cesnak vraj nafukuje, ale iba vraj. Ani ja, ani naša kojená bábika sme sa tým netrápili.

Potrebujeme:


špenát balíček
vajce 1
cesnak strúčik
soľ štipka
múka /ja vždy len polohrubú/ podľa potreby






Roztopený špenát vyžmýkame (zaskočilo ma, že z mrazeného špenátu vyšlo tak veľa tej vody) a hodíme do mixéra s vajcom, soľou a cesnačikom. Múku som pridávala po lyžiciach kým nebola zmeska tuhá. Keď sa mi už zdala fajn, tak som skusila uvariť jednu haluštičku. Pre istotu. Ak by nebola zmes ešte dosť tuhá, aby som nemusela vyhodiť za hrniec rozvarených halušiek a narýchlo vyčarovať inú večeru. Halušky sa varia 5-10minút. Čiže snažíme sa, aby to bolo 7 minút, ale netreba to ortodoxne stopovať. Po uvarením zlejeme a hodíme do misky a premiešame s bryndzou (a smotanou, poprípade). Slaninku navrch som neopiekla, ale to len preto, že som zabudla slaninku kúpiť. Takže smelo do toho.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára