Plyš od Michala Hvoreckého

Názov mäkký, vzrušujúci, príťažlivý. Obálka knihy je síce odstrašujúco cyklaménová, ale nie dostatočne odstrašujúca.



Ja neviem, prečo som si nezistila dopredu, o čom táto knižka je. Asi som mala jeden z mojich zachvátov knižného veľkonákupu a nebol čas čítať obsahy. Chyba. Zo začiatku /asi do polovice/ som sa mylne domnievala, že má ísť o spoveď závisláka. Prípadne aj založenú na skutočnosti. Čoraz viac čudesností ma prestávalo baviť, a už som len striehla, kedy sa objaví ďalšia bizarnosť v deji. Ku koncu som silno bojovala, aby som knižku dočítala. Zvolila som taktitu takú, že knižku som si brala na dlhé kočíkovacie prechádzky, ktoré sú dosť nudné na to, aby som siahla po spestrení vo forme psychedelickej beletrie. Takýto magorický scifi žáner asi nie je nič pre mňa ... 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára