Manikúra takmer ako bezdetnej ženy

Mno, manikúra po pôrode. Nečakala som, že ako mamička budem eňoňuňo princezná, ale vkusné pazúre som si plánovala tvrdohlavo uchovať. Dokázala som aj s dlhými nechtami opatriť babätko. Avšak, bábätko nebralo ohľady na moje plány a metalo sa pri prebaľovaní a prezliekaní dovtedy, kým sa nenabodlo na moje paznechty. A tak došlo na smutné odstrihnutie celej bielej časti nechtu. S lakovaním nechtov to bolo ťažké. Lak potrebuje svoj čas a kľud na zaschnutie. Času na materskej máme nekonečno, ale kľudu... Permanentná prebaľovacia a kojacia pohotovosť prekazí skoro všetky pokusy o lakovanie nechtov. A tak som došla k natural looku prvýkrát po snáď pätnástich rokoch. Zvažovala som odbornú manikúru gél-lakom. Ale to len na milisekundu. Veď predsa nebudem ako žena v domácnosti vyhadzovať majland za manikúru, na ktorú sa nebude nikto pozerať, iba mrňa, ktoré ledva vidí. Zvažovala som aj nákup UV lampy, a že si budem gél-lak ondiť sama. Ale na to som príliš lenivá. Jedného dňa ale, som objavila Sally Hansen Miracle Gel; gél-lak bez potreby lampy. Jes! Stačí natrieť a lak je hneď viacmenej tvrdý a vydrží týždeň bežnej domácej žienky. Tzn, nalakujem a o 5 minút vešiam prádlo, zlejem zemiaky, prebaľujem dieťa. No, a kúštik mojej predpôrodnej ženskosti je späť! A ako bonus, nechty ladia s mojimi novými teplákmi. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára